Spectacular ofera un nou suport media, stalpii de la metrou

Incepand cu Iulie 2010, Spectacular ofera un nou suport media, cu numeroase valente creative: stalpii de la metrou. Cu un trafic estimat la 650000 de calatori zilnic, metroul este un canal media care ofera audienta larga (circa 35% din bucuresteni folosesc metroul), frecventa (60% dintre calatori sunt constanti si fac cel putin doua calatorii pe zi), si un mare impact vizual. In special din cauza obisnuitelor blocaje de trafic de la suprafata si a infrastructurii stradale insuficient dezvoltate, metroul este preferat si de cei care poseda o masina personala, tocmai de aceea Metrorex estimeaza o crestere a traficului cu 5% pentru 2011.

Avantajul stalpilor, comparativ cu panourile obisnuite, este acela al exclusivitatii, pentru ca este imposibil sa nu ii vezi in ciuda aglomerarii vizuale de pe peron. Daca sint folositi in mod creativ, stalpii sunt un mijloc versatil care ofera multiple oportunitati pentru ca mesajul transmis sa fie diferit si memorabil. Acest lucru se datoreaza si faptului ca timpul mediu de asteptare pe peron este de 5 minute, iar calatorii pot vedea, recunoaste marca si retine mesajul mult mai usor comparativ cu alte mijloace de comunicare. In cadrul unei campanii, stalpii pot fi selectati astfel incit sa urmeze traseul clientilor catre marile centre comerciale, de exemplu, sau pot „acoperi” toate statiile cu trafic intens oferind o prezenta masiva. Acesta este un alt avantaj, cel al versatilitatii, putind fi folositi in mod strategic astfel incit sa serveasca cat mai bine obiectivele campaniei, cu rezultate excelente in ceea ce priveste indicatorii de vizibilitate. In ceea ce priveste creatia, mesajele plasate pe stalpii de la metrou pot fi diferite de la stalp la stalp sau de la statie la statie, iar decorarea lor poate fi facuta in moduri cat mai diferite – de la elemente 3D care tin cont de structura stalpului, pina la amplasarea unor display-uri care sa ofere interactiune cu cei care asteapta pe peron.